CAMRER

Om oss

Camrer Ordning & Reda AB är en redovisningsbyrå med ambitionen att leva upp till sitt namn. I varje detalj.

2001 grundades Camrer Ordning & Reda AB av Camilla Hansen som drev bolaget framgångsrikt under många år tillsammans med personalen i Löddeköpinge. Hösten 2019 väntade nya äventyr för Camilla som då sålde verksamheten till Johan & Arna Lindberg som har mångårig erfarenhet av redovisning & rådgivning. Verksamheten drivs vidare i Löddeköpinge och medarbetarna Annie och Linda fortsätter att hjälpa kunderna på samma personliga och utomordentliga sätt som tidigare.

Känns företagets administration som en belastning? Sitter du kvällar och helger för att hinna med? Är du ute i sista minuten när det gäller företagets rapportering?

Har du funderat på att anställa en ekonom/administratör? Lockande, men samtidigt avskräckande, med tanke på ansvar och medföljande kostnader.

Det finns andra vägar att gå.

Vi på Camrer Ordning & Reda AB har från början arbetat med mindre och medelstora företag. Allt för att kunna ge en så individuell och personlig service som möjligt. Vi kan på ett personligt sätt hjälpa dig med din ekonomi och administration, genom att skräddarsy vår service efter just dina behov.

Du får en egen personlig kontakt hos oss. Du får mer tid över, slipper investeringar i samband med anställning av egen ekonomipersonal. Du köper bara den tid du behöver av oss.

Lämna över hela eller delar av din ekonomiska administration till oss, tillbaka får du ett uppstrukturerat och sorterat material som uppfyller de krav som ställs på ditt företags dokumentation. Du har alltid tryggheten att kunna rådfråga oss.

Möjligheterna är många och vi är flexibla. Vi jobbar efter dina önskemål. Vi gör jobbet åt dig på vårt kontor eller på ditt företag. Vi kan jobba både traditionellt och digitalt, vilket föredrar du? Vi har kontor i Löddeköpinge och vår kundkrets finns framförallt i Skåne men digitaliseringen möjliggör givetvis uppdrag i andra delar av Sverige.

Starta bolag

Funderar du på att bli egenföretagare eller har du precis startat ditt bolag?

Det är mycket man ska känna till som företagare. Är vi med från början, kan vi ge råd och stöd, så slipper du göra fel och du sparar värdefull tid. Det ger en tryggare tillvaro i ditt företagsliv! Du kanske behöver hjälp regelbundet eller periodvis. Hör gärna av dig så kan vi boka ett möte och diskutera en bra lösning för dig och ditt företag.

Välja bokföringsprogram

Vi har erfarenhet av många olika bokföringsprogram och väljer det som passar din situation och företag bäst. Visma Administration är ett jättekompetent program (landets mest använda affärssystem!) som passar bra om du vill lämna över allt eller det mesta av redovisning till oss. Vill du sköta faktureringen själv kan du göra detta smart online via Visma Webbfakturering eller Visma eEkonomi Fakturering. Detta är lättarbetade, webbaserat faktureringsprogram som passar det mindre företaget. Fakturaprogrammet hjälper dig med enkel fakturering, hanterar kunder samtidigt som det håller ordning på företagets inbetalningar. Du får en snygg översikt av fakturerade belopp, förfallna fakturor och försäljning per månad redan på startsidan. Du kan dessutom fakturera från mobilen. Det går även att sköta mycket av lönearbetet via olika integrationer. Visma Resa & Utlägg är tex ett enkelt sätt att bokföra reseräkningar och Visma Tid Smart är ett enkelt sätt att rapportera, både tid, utlägg och materialåtgång på resande fot direkt i mobilen. Visma Scanner är en trevlig app för enklare kvittohantering där man kan fota/scanna kvitton och leverantörsfakturor i mobilen och skicka direkt in i ekonomiprogrammet. Vi jobbar med de flesta av Vismas program så kan guida er till rätt uppsättning och lösning. Ni väljer själva om ni inte vill göra något själva (eller nästan i alla fall 😉), göra en del eller det mesta. Finns många smarta samarbeten mellan dig som kund och oss som redovisningsbyrå!

Vill man köra helt molnbaserat är Visma eEkonomi och Fortnox de vanligaste valen. Andra bokföringsprogram vi jobbar med är Hoogia, Speedledger och Bokio.

Välkommen till oss!